AMS trenuje w domu

ZPRASZAMY DO WSPÓLNEGO TRENINGU

Akademia Piłkarska AMS w związku z zaistniałą sytuacją postanawia wprowadzić codzienny trening w domu. Trener Mariusz będzie pokazywał ćwiczenia jakie każdy może wykonać w mieszkaniu, domu lub podwórku.

Każde ćwiczenie będzie opisane pod kątem poprawności wykonania oraz ilości powtórzeń jakie trzeba wykonać.

Jeżeli pomysł wam się spodoba to proszę o komentarze oraz polubienia.

Dzień 1.

Rozgrzewka bieg w miejscu, skakanka + stretching. https://youtu.be/pjtDSE2cKJE https://youtu.be/Fzw-deMNt2g 

  • Ćwiczenie 1. Mięśnie brzucha 3 x 10 powtórzeń – proste oraz skośne (ćwiczenie wykonujemy na lekko ugiętych kolanach zaczepionych o jakiś mebel lub przy pomocy taty, mamy, brata, siostry)

           https://youtu.be/1JZTM5mO38U  https://youtu.be/KjmKVRAJZqI

  • Ćwiczenie 2. Mięśnie grzbietu 3 x 10 powtórzeń – staranne i poprawne wykonanie ćwiczenia (leżymy na brzuch, nogi zaczepiamy z tyłu o jakiś mebel lub prosimy o pomoc kogoś z domowników)

           https://youtu.be/jfEzZ_oBF4I https://youtu.be/7RtLVyi4wgc

  • Ćwiczenie 3. Doskonalenie zwodu pojedynczego 3 x 45 sekund na każdą nogę – (podczas tego ćwiczenie można skorzystać z piłki, puszki, butelki ważne jest dokładne wykonanie ćwiczenia)

           https://youtu.be/5chi0T_Hu0k

Po wykonaniu każdej z serii robimy 40 sekund przerwy.

Trening kończymy oczywiście stretchingiem 5 minut.